highelf love story
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

highelf love story

dette er et rpg bord der bygger på rollespils kampanjen gerf
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En forårsdag...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 20, 2008 2:28 am

Renfrew så lidt rundt på de forskeliige byer, hans øjne var triste og hver gang han så på enten hammerborg eller højelver lejren knugede hans ene hånd den solide stav.
Han så på Venessa og hans blik blev mildt og roligt igen.

Dahan sendte mig her med et formål, for at bringe orden i det som der er kaos i og bringe tryghed og ro blandt elverne.
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 20, 2008 6:05 pm

Venessa så stadig udover landskabet. Renfrew kunne se hendes skuldre og ryg, der langsomt bevægede sig, i takt med hendes dybe ind- og udåndinger. Fraværende så hun ud over Mintaria. Så nikkede hun stille…

”Orden kan kun være ønsket…” lød hendes enige svar.

Hun lagde varmende sine arme omkring sig. Mens hun lod sit tænksomme blik hvile på højelvernes lejer…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 1:34 am

Renfrew smilede varmt til hende. uden et ord tog han sin brune kappe af og lagde den om hendes skuldre.
Hans smil virkede roligt og hans stemme var blid da han sagde:" men orden må aldrig blive skabt på bekostning af frihed"
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 3:40 pm

Da han lagde kappen på hendes skuldre vendte hun forundret hoved, så han kunne se hendes ansigt. Hendes ellers stole blå øjne, så genert på ham. Hun smilede sky, inden hun atter vendte sit blik mod omverdenen.
Selvom hun ikke svarede Renfrew med det samme, var han ikke i tvivl om, hun havde lyttet til hans ord. Sådan gik der nogle øjeblikke i stilhed. Kun vindes susen i de nøgne træers toppe brød stilheden...

”Frihed?” lød det spørgende fra Venessa, hun vendte sig helt om, Renfrew så ind i et par viljefaste øjne. ” Forudsat at orden ikke må blive skabt på bekostning af frihed, må De først definere hvad frihed er". Hendes stemme var venlig, men overvejen. ” For hvis frihed er; når en fri elver er én der ikke er forhindret i at gøre det han vil, er der allerede frihed i Mintaria. Men er frihed derimod et system med regler, hvor den enkle må finde sin plads inden for rammerne, så der den vej kan skabes orden, er der noget at arbejde med"

Venessa så vurderende på ham. Hendes stemme var udtryksløs da hun spurgte ”Hvad er frihed?”
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 6:51 pm

Frihed er mange ting, for mig er frihed retten til at gøre det vi er skabt til og ikke frygte at vores magthavere føre os i fordærv og død.
Vores frihed er friheden til at leve uden at være bange for hvad morgendagen bringer.

Renfrew så roligt ind i den unge kvindes øjne
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 9:45 pm

Med sit forsat vurderende blik så hun opmærksom på ham, mens han talte. Hendes blik virkede fjernt, som om hun overvejer hans ord…
Hun så på Renfrew, et kort øjeblik flakkede hendes øjne. Hun smilede svagt. Venessa vidste ikke rigtig, hvad hun skulle sige. Accepterende nikkede hun til hans ord.

Som Renfrew stod der og så ind i den unge kvindes klare øjne, så han noget han aldrig havde set i en elvers øjne før – en smerte. Men ikke som den smerte han kendte fra slagmarken, når hans eller fjendens mænd lå og led over deres lemlæstelse. Nærmere en smerte af afmagt. Inden han nåede at tænke mere over det, så han igen ind i de efterhånden velkendte imødekommende blå øjne.
Hun så blidt på ham , med stadig med sit sædvanlige stolte Wéntes blik. Skønt hendes mund ikke viste nogen tegn på glæde, strålede hendes øjne om kamp med stjernerne på den klare nattehimmel…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 10:23 pm

Blidt lagde renfrew sin hånd på hendes skulder han stod stille, nærmest som om han ikke helt vidste hvad han skulle gøre eller hvad der blev forventet af ham.
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 11:06 pm

Venessa lagde hovedet på skrå, det fik hendes lange røde hår til at falde til den side. Hendes spidse ører kunne ses, som helhed gav det hende en kær mine.

Sikkert lod hun sit blik hvile på ham. Hendes milde øjne så blidt på ham. ”Natten sænker sig, vi bør gå tilbage…”

Hun havde ikke lade sig mærke med hans berøring.
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 11:09 pm

Det bør vi vel, selv om jeg ikke ligefrem har den store lyst til at vende tilbage til lejren

Renfrew sukkede dybt ved tanken om lejren
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 11:15 pm

”Hvad trykker Dem, min herre?”

Venessa var roligt begyndt at gå. Hun vendte sig om for at sikre sig at Renfrew holdt trin. Hun smilede imødekommende til ham...
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 11:17 pm

For at være ærlig, bryder jeg mig ikke om lejren, der er så dårlig stemning derinde
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 11:24 pm

Da hun opdagede han ikke var gået efter, stoppede hun op. Uden et ord stod Venessa bare tålmodigt og ventede, som om hun forventede at han vil forsætte...
Hendes øjne var rolige og varme da hun eftertænksomt stod og betragtede ham. Den kolde blæst slog ind imod dem, og Venessa trak Renfrews varme kappe tættere om sig…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 11:35 pm

Renfrew kom hen til hende, han smilede og sagde roligt:" vi kan gå ind i det lille hus jeg har bygget til mig selv, resten af lejren sover vel sagtens nu. de må undskylde frøken men jeg glemmer at de ikke, lige som mig, er hærdet til udendørs livet gennem mange års træning i kamp."

Han gik helt hen til hende og hun kunne se at hans vagtsomme øjne var blevet mere venlige end tidligere
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 11:44 pm

Hun smilede forlegent og lod sit blik falde mod jorden. Velvidende at han havde ret i hans ord om udendørstræning…

Sammen gik de mod Højelvernes lejr…

[Forsat i " I Renfrews hjem"]
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En forårsdag... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En forårsdag...   En forårsdag... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En forårsdag...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
highelf love story :: området uden for lejern :: skoven-
Gå til: