highelf love story

dette er et rpg bord der bygger på rollespils kampanjen gerf

IndeksFAQSøgTilmeldTilmeldte brugereGrupperLogin

Share | 

I Stalden...

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Renfrew

Antal indlæg : 233

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Man apr 14, 2008 1:09 pm

Det burde jeg måske " sagde Renfrew smilende. hans fingre kælede kærligt hendes nakke mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

Antal indlæg : 223

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Tirs apr 15, 2008 9:57 pm

Hun mødte åbent hans blik. Der lå et udfordrende glimt i hendes klare blå øjne, da hun mødte hans øjne som så på hende. ”Hvad…?” lød det varmt fra Venessa, inden hun sendte ham et stort smil…

Hendes livlige væsen trådte igen i karakter. Kendte man hende godt ville man vide hun var ude på ballade…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Tirs apr 15, 2008 11:32 pm

Besøge mit tempel," han smilede varmt og hans blik afslørede at templet faktisk lige nu var langt fra hans tanker. Han gav hende et hurtigt kys på panden.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Ons apr 16, 2008 3:13 pm

Hun så kært på ham ”Hvorfor skulle jeg besøge et tempel for en gudinde jeg ikke tror på?” Hendes udfordrende glimt i de blå øjne var ikke forsvundet. Det varme smil på hendes læber, var kun blevet større mens hun betragtede ham…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Ons apr 16, 2008 5:24 pm

Han jo hjerteligtog sagde:" jeg mente nu mig selv, jeg kunne aldrig finde på at prøve at påtvinge dig min tro"
Hans varme smil var bredt og hun kunne se at den ellers så vagtsomme paladin var helt afslappet og rolig
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Tors apr 17, 2008 3:04 pm

Måske var dette netop dette Venessa havde ventet på, at den opmærksomme mand der stod over for hende ville lade sin forsigtighed vige. Det lunefulde glimt der havde ligget i de klare blå øjne, blev pludselig meget tydeligt. Som et lyn fra en klar himmel lod hun al sin vægt falde mod ham, så Renfrew var tvunget til at give efter og lande sig vælte ned i den høstak der lå bag dem…

Med lattermilde øjne så hun på ham, og lo glædeligt. Hun tog en håndfuld hø, som hun legende smed i hoved på ham…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Tors apr 17, 2008 3:43 pm

Renfrew lo hjerteligt og trimlede om i høet med hende, hans latter var mild og kærlig. han nøs lidt af høet der kildede i hans næse og smed en lille hånsdfuld hø hen på hende.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Tors apr 17, 2008 11:45 pm

Høet ramte hende, og i hendes rød-blonde hår lå snart små stumper hø. Hun smilede varmt til ham, mens solens stråler lyste ned på dem…
Venessa havde allerede taget den næste håndfuld hø op, parat til at kaste mod Remfrew…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Tors apr 17, 2008 11:53 pm

Renfrew greb blidt om hendes håndled og trak hende omkuld i høet. han lo hjerteligt. mens hans øjne strålede. Det var som om mange års indespændt glæde og frihed pludselig havde fået frit løb.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Lør apr 19, 2008 9:18 pm

Hun væltede om så hun lå på ryggen i høet og så op mod Renfrew. Venessa smilede varmt til ham, som solens stråler udenfor.
”Tænk at en Dahans Paladiner, stadig forstår at være barnagtig” lo hun mens hun smed endnu en håndfuld hø, i hoved på ham.
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Lør apr 19, 2008 10:33 pm

Han lagde sig helvt over hende og holdt hendes ene hånd fast mens han lo hjerteligt. hans brystkasse lå mod hendes og hun kunne mærke hans hjerte slå hurtigt.
Hans stemme brækkede over i grinet da han sagde: Denne her paladin kan ihvertfald." han smilede stort til hande og killede hende blidt i siden med sin frie hånd
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Lør apr 19, 2008 11:41 pm

Hendes krop prøvede at glide væk fra hans killen, mens hun lo. Hun mærkede vægten fra hans overkrop mod sin, og hvordan deres hjerte bankede i takt.
Blidt lod hun sin hånd løbe ned over hans kind, mens hun så ind i hans velkendte blå øjne. ”Det er måske en sjældenhed…?” spurgte hun udfordrende, men kærligt…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Lør apr 19, 2008 11:49 pm

Renfrew holdt inde med sin kilden og lå og så hende ind i øjnene, hendes berøring af hans kind var tydeligt noget hand nød meget. Hans øjne glimtede skælmsk og glad mens han talte:" for at være ærlig er det ikke noget jeg har udforsket." det var tydeligt han så vittigheden i hendes spørgsmål og hans smil var varmt og afslappet.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Søn apr 20, 2008 12:10 am

Hun smilede ligeså varmt tilbage, mens hun holdt øjenkontakten med ham. ”Hvad finder Dahans kriger, så morsomt?” lød det lattermildt fra Venessa.
Hun lod sin hånd glide ganske blidt ned over hans kind, ned over hans hals og om til hans nakke, hvor hendes fingre kærligt masserede ham beroligende…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Søn apr 20, 2008 12:16 am

Da hendes hånd nåede hans nakke sukkede Renfrew blidt, han nød tydeligt denne berøring. Den hånd der før kildede hende lå nu og blidt nussede hendes arm.
Han smilede stadig og sagde:" personligt finder denne Dahan kriger morsomhed i at høre og fortælle hostorier, at være steder hvor der er sikkert og man kan lade livet få frit spil, jeg finder morsomhed i at verden er så alsigdig og i at kaste mig i høet som en ung knægt med en meget smuk kvinde på en dejlig forårs eftermiddag"
Han holdt stadig blidt fast i hendes ene hånd og hans stærke fingre flettede sig sammen med hendes, på intet tidspunkt vigede hans skinnende øjne fra hendes.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Søn apr 20, 2008 12:39 am

Hendes gådefulde glimt i hendes øjnene, var igen kommet frem ”Så er spørgsmålet, hvornår man kan føle sig sikker…?” hun smilede sit kærlige og udfordrende smil, mens hun forsat nussede hans nakke blidt…
Roligt lå hun i høet, og så opmærksomt op mod ham. Han så hvordan Venessa selv var begyndt at slappe af og nyde øjeblikket med ham. Hendes klare øjne så på en og samme tid, gådefuldt og kærligt på ham…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Søn apr 20, 2008 12:44 am

Jeg føler mig sikker her og nu" sagde han og mødte hendes gådefulde blik med sine varme øjne, hendes berøring sendte små bølger gennem den hærdede krigers krop og fik hans muskler til at slappe mere og mere af. "her, sammen med dig føler jeg mig helt rolig og sikker,her slapper jeg af" fortsatte han med et varmt smil,
Han så stadig dybt ind i hendes øjne og sluttede sin talestræm med at give hende et forsigtigt men kærligt kys.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Søn apr 20, 2008 1:01 am

Renfrew mærkede hvordan hun besvarede hans kys. Hendes bløde læber, der blidt pressede sig mod hans...
Mildt smilede hun kært op til ham ”Det glæder mig…” var hendes eneste svar, som om det sagde alt. Alt i mens hendes fingre forsat forsigtigt gled op og ned af hans nakke.
Sådan lå de lidt, mens hun betragtede ham. ”Hvad er det De frygter mest…?” lød det pludselig, som om det var det mest naturlige spørgsmål at komme med…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Søn apr 20, 2008 1:06 am

Renfrew så lidt forbavset på hende og svarede:" det er her jeg burde svare at jeg intet frygter, men sandheden er at jeg frygter min egen utilstrækkelighed mere end noget andet. Jeg frygter at jeg ikke lever op til at være det som folk forventer jeg er."
På trods af det alvorlige emne forblev hans mine kærlig og blid, han holdt hende tæt til sig og nød hendes berøring af hans nakke, med små dæmpede suk.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Man apr 21, 2008 4:14 pm

Hun betragtede ham opmærksomt, mens han talte. Stille lod hun sig falde tilbage til sine egne tanker, og lod dem flyve af sted. Hun kendte selv alt for godt, fornemmelsen af aldrig at være tilstrækkelig. Ikke at leve op til andres – hendes mors – forventninger…

Atter vendte hendes sind tilbage til nuét. Hendes blå øjne betragtede forsigtigt Renfrew. Endnu en gang så hun sit snit, da denne paladin slappede af i et roligt øjeblik. Hurtig og smidigt fik hun snoet sig ud af hans kærlige tag, så det nu var hende der var øverst. Hun smilede drilsk til ham…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Man apr 21, 2008 4:38 pm

Blidt lod renfrew sin ene hånd kæle for hendes ryg, hans klare øjnse strålede i det nu røde lys i stalden. Han holdt hende roligt fast til sig og smilede glad op til hende.
Da hans øjne fangede hendes drilske blik smilede han og rødmede let. Den uvandte situation var tydeligt noget den ellers så alvorlige paladin fandt sig meget tilpas ved.

Kort var det som om han ville sige noget men istedet blev det han var ved at sige til en let latter
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Man apr 21, 2008 4:49 pm

Venessa standsede op i sin bevægelse. Hun havde rakt ud efter sin bog der lå i høet lidt fra dem, i stedet så hun ned på Renfrew, med en spørgende mine, som for at få ham til at gentage. Med sine rolige blå øjne fangede hun hans blik. Hendes øjne udtrykte godhed for det hun så, og alligevel virkede hendes blik stolt og egenrådig …
Hun smilede nysgerrig til ham, som for at få ham til at gentage…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Man apr 21, 2008 5:07 pm

Dette her er virkelig et dejligt øjeblik" renfrews stemme var mild da han talte og hun kunne forstå at det var det han ville have sagt før.
Han kælede stadig kærligt for hendes ryg og fortsatte så:"Det er dejligt, at være her med dig,"
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Man apr 21, 2008 10:33 pm

Hendes kinder blusser igen op, og giver lidt liv i det blege ansigt og hun smiler sødt til ham, som tak..
Igen strækker hun sig frem for at få fat i bogen, som hun knuger ind mod sig. Med sin frie hånd aer hun blidt Renfrews kind. Hendes øjne har igen fået et gådefuldt glimt, mens hun står og betragter ham kærligt…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: I Stalden...   Man apr 21, 2008 10:38 pm

Renfrew stillede sig hen til hende og så hende dybt i øjnene. hans blide smil var stadig varmt og han holdt hånden blidt på hendes hofte.
Han kyssede hende blidt uden at sige et ord,
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: I Stalden...   

I Stalden...
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next