highelf love story

dette er et rpg bord der bygger på rollespils kampanjen gerf

IndeksFAQSøgTilmeldTilmeldte brugereGrupperLogin

Share | 

På jagt i natten

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Renfrew

Antal indlæg : 233

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tors maj 08, 2008 2:20 pm

Som nævnt, det er uhøfligt at man taler om en der er tilstede som om hun ikke var der, det er noget mennesker gør ikke elvere, vi taler med hinanden.

REnfrew smilede roligt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

Antal indlæg : 223

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tors maj 08, 2008 9:03 pm

Den kolde nattevind slog ned gennem underskoven, og et af disse vindstød gled over dem. De kunne mærke blæstens kulde omfavne dem. Venessas krop gav et kuldegys fra sig, og ubemærket trak hun sine kappe tættere om sig.

Hendes øjne, der for længst havde vænnet sig til mørket, så roligt på de to skikkelser der stod tæt ved hende i skovens skygger. Opmærksom betragtede hun den skikkelse der stod nærmest hende. Et lille smil gled hurtigt over hendes læber. Hun vidste at hun altid kunne regne med denne – han var hendes ven.
Men hun lod ikke sit blik hvile ved denne skikkelse, i stedet så hun mod den anden. En skikkelse hvis arrogance, alvor, egoisme, men ikke mindst omsorg stod mere klar for hende. Hun sukkede stille og lod sit blik falde mod den hårde jord, mens hun lod sine tanker flyve af sted…
Vis brugerens profil
Valadir Wéntes

Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Fre maj 09, 2008 11:30 am

Hvis ikke det havde været så mørkt, ville Renfrew kunne have set at Valadir sendte ham et skæptisk blik, med et hævet øjenbryn.
"Men nu er det jo dem der insisterer på at blande dem. De skal måske til at lære at holde dem fra ting der ikke vedkommer dem." Valadir holder en kort pause. "Men jeg vil se igennem fingre med deres fornærmelser her til aften, de er en presset mand, det ved jeg, og kun de stærkeste kan gå under stort præs uden at tabe hovedet i ny og næ”
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Fre maj 09, 2008 1:06 pm

Renfrew så ganske roligt på Valadir:" Så længe jeg er tilstede vil jeg, hvis blsnde mig hvis jeg ser det nødvendigt, glem ikke Valadir st jeg har ansvaret for alle der bor i mit hjem, hvilket også indkludere Dem og Vanessa. De har ret i ast jeg er presset, men tro ikke at de har set mig tabe hovedet endnu, slet ikke."

Refrew så på Valadir med en nærmest overbærende mine
Vis brugerens profil
Valadir Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Fre maj 09, 2008 1:27 pm

Et lille smil kom frem på Valadirs læber.
"De kan ikke være der til at rede alle, Renfrew, hold dig til dit område, og lad os klare vores. Hvis du vil prøve at klare alt, vil du ødelægge dig selv, noget jeg nødigt vil se ske." Valadirs stemme var med et blevet mere venlig og imødekommende, dog skinnede hans arrogance stadig igennem hvert et ord han sagde.
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Fre maj 09, 2008 3:35 pm

Renfrew smilede og sagde venligt:" hvem og hvor jeg bruger min tid og mine kræfter på er min sag Valadir, og Vanessa vil altdid have min beskyttelse, altid og mod alt."
Vis brugerens profil
Valadir Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 11:35 am

Valadir satte hovedet let på skrå, og betragede Renfrew "Det er rart at vide, at de har taget så godt imod os" Han rettede hovedet op igen
"Men noter dem dette; Der er ingen grund til at beskytte hende mod mig! Jeg er her for hendes bedste, og det skal de ikke blande dem i" Hans sidste sætning blev sagt med en ret hård undertone.
Han rakte hånden ud mod Venessa, som tegn på at hun skulle tage den, så de kunne begynde at forlade stedet.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 1:59 pm

Venessas blik så stadig roligt mod jorden da Renfrew talte. Et lille uset smil kom frem på hendes læber ved hans ord.

Da Valadir havde talt, løftede hun opmærksomt sit blik og så kritisk mod ham. Selvom mørket lå tæt omkring dem, var han ikke i tvivl om at hun så på ham.
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 2:14 pm

Renfrew trak vejret tungt og han så nærmest undskyldende hen på Vanessa inden han talte.
Hans stemme var som altid rolig men hvis hans øjne havde været synlige ville de havde udtrykt stor vrede:" Dersom jeg ser det er nødvendigt at blande mig, blander jeg mig. Jeg tager ikke mod ordre fra nogen som helst, hverken dig, min tåbe af en fyrste eller den blødsødne præst i min by"

Han sukkede dybt inden han fortsatte:" jeg forsøger at behandle alle pænt, at være der for alle og især for Vanessa, men også for dig Valadir."
Vis brugerens profil
Valadir Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 3:24 pm

Valadirs hånd faldt langsomt ned langs siden igen, mens han, tilsyneladende, roligt kiggede ned i jorden. Sådan stod han i cirka 3 vejrtrækninger, hvorefter han vendte blikket mod Renfrew.

”Renfrew… Jeg beordre dem ikke til noget, jeg beder dem om at holde din næse uden for andres sager, især når det gælder familien Wéntes, og de affærer vi har her i riget. Hvordan jeg passer min søster vedkommer ikke dem, og jeg regner med at de har, bare en smule respekt, så de forstår dette.” Valadir nærmest snerrede ordene.

”Jeg beordre hverken dem, eller Venessa, jeg er ikke hendes leder, jeg er hendes bror. Familier brygger på respekt og forståelse for hinanden, en respekt til at gøre hvad de andre medlemmer beder dem om, en respekt overfor de andre medlemmers bekymringer.”

Han holde en kort pause, men inden nogen af de andre kunne nå at sige noget fortsatte han, nu i et mere roligt toneleje, men vreden var stadig tydelig i hans stemme.

”Selv de må da vide hvordan en familie fungere, ældre medlemmer fortæller hvordan man skal opføre sig, og hvad man skal gøre. Men de gør det fordi de holder af en, fordi de er bekymrede, og for at man skal lære hvordan man klare sig her i livet.”
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 3:37 pm

"jeg mener selv at jeg har vist og stadig viser dig og Vanessa min dybeste respekt, jeg blander mig hverken i jeres afære eller andere små anliggender men jeg bryder mig ikke om at du taler til mig som man taler til et forvirret barn. Jeg skal nok blande mig uden om hvordan du og Vanessa taler til hinanden men jeg forventer at du udviser mig den samme respekt du forventer af mig."

Renfrew sukkede og genvandt sin selvkontrol.

"Vanessa er min ven, nok en af de få jeg tillader mig at være tryg ved i dette rige, jeg håber at jeg kan komme til at have samme venskab med dig, for hvor lidt du end ønsker at se det så er vores skæbner kædet sammen i dette åndsvage land, både som elvere og fordi vi ser verden fra en lignende vinkel"
Vis brugerens profil
Valadir Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 3:47 pm

"Så kan de jo starte med at vise os den respekt og blande dem uden om nu!" sagde Valadir roligt, men dog stadig med den vrede undertone.

Han kigger over på Venessa, mens han forsat snakkede til Renfrew. "Men nu må de have os undskyldt, det er sent og ingen af os burde være ude nu" Igen rækkede han hånden ud mod Venessa, som tegn på at de skulle gå.
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 3:52 pm

"Du kan jo frit gå hjem i seng Valadir, hvis Vanessa har brug for at være lidt længere ude skal jeg gladelgit eskortere hende sikkert hjem til højelverbyen, jeg har skal jo trods alt samme vej og kan sagtens vente lidt længere"

Renfrew virkede igen afslappet og hans rolige åndredræt viste at han igen havde fået fuld kontrol over sig selv.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 8:28 pm

Venessa gjorde mine til at gå med Valadir, men stoppede så op ved Renfrews ord. Hvis hendes ansigt havde kunne ses, ville man se et par urolige øjne der så fra Valadir til Renfrew og tilbage til hendes broder igen.

Inden hendes bror nåede at svare Renfrew, lød Venessas stemme venlig gennem mørket. ”Vi takker høfligst for Deres tilbud, men min broder har ret i det , at det er ved at være sent. Og det nok ville være passende at gå i seng snart, så vi er kan være klar til, hvad den nye dag vil bringe os”. Hun sendte Renfrew et venligt smil, men ikke et smil der nåede hendes øjne.
Stille vendte hun sig om, og tog hun imod sin brors fremstrakte hånd…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 8:33 pm

Da renfrew så hendes smil, og derefter at hendes øjne ikke fulgte smilet forsøgte han at smile tilbage, han sænkede hovedet og sagde:" Nuvel, så vil jeg ønske jer begge en rolig og behagelig nat. "

Han nikkede så venligt han kunne mod valadir.
Vis brugerens profil
Valadir Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 9:18 pm

Valadir gav et kort buk med hovedet. "I lige måde Renfrew. Pas på dem selv, man ved aldrig hvad mørket bringer" Det sidste blev sagt med et nervøst blik over skulderen, hvorefter han vendte sig om med Venessa, og begyndte at gå.
Vis brugerens profil
Venessa Wéntes

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 9:25 pm

Stille fulgte Venessa efter sin bror gennem mørket. Det varede ikke længe for nattens skygger havde gemt dem i sit favntag og de var væk. Rundt om i skoven var de velkendte lyde atter vendt tilbage, og månens blege lys søgte sørgmodigt mod det sted de tre højelvere havde stået…
Vis brugerens profil
Renfrew

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   Tirs maj 13, 2008 9:48 pm

Renfrew blev tilbage. Natten samledes om ham og han hyldede sig i sin mørkeblå kappe.
Svagt kunne man se hans øjne der missede mod månens blege lys. Han satte sig ned i skovbunden og hvis man var i nærheden kunne man høre ham hviske dæmpet til sig selv:" jeg burde sige det, jeg store fjols, hun har ret til at vide hvad jeg følerfor hende"

Han så ud i mørket hvor de to var forsvundet. så rejste han sig og gik i den modsatte retning
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: På jagt i natten   

På jagt i natten
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Et møde om natten - Sally
» Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//