highelf love story
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

highelf love story

dette er et rpg bord der bygger på rollespils kampanjen gerf
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En varm forårsdag...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Valadir Wéntes




Antal indlæg : 35
Tilmeldt : 01/05/08

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 8:46 pm

"Ah ja, jeg ved ikke hvad der skete” sagde Valadir med et stort smil.

”Men jeg kan se at det samme gælder for dig søster, hvad har du dog lavet?” spurgte han Venessa, med falsk forundring
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 8:55 pm

Renfrew mumlede noget og så op.. Valadir forsøgte vidst at fange en fisk og fik fat i mig istedet," sagde han med et munter grin.
Han så hen på Venessa og måtte kæmpe for ikke at le.
"Det ser ud til at mintarias sump endu ikke har fjerten elvernes berømte munterhed"
Han rejste sig og rystede så meget vand af sig han kunne
Tilbage til toppen Go down
Liliath Bain




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 05/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Greve

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 9:45 pm

Liliath fornemmede at Venessa ville sige noget mere, men ikke turde i nærheden af hendes bror. Hun ville dog ikke spørge mere til det efter som den anden elver virkede utilpads ved spørgsmålet, så hun smilte bare venligt og nikkede lidt forstående. Hun flyttede blikket fra Venessa over på Valadir og derefter ned på Renfrew der sad og lavede sit eget lille springvand på jorden. Liliath's smil blev lidt større og hun måtte dy sig for ikke at sende ham en kommentar.
Tilbage til toppen Go down
http://www.melantobia.proboards50.com/index.cgi
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 9:56 pm

Det virkede igen som om søskendeparret sad i deres eget bobbel. Venessa så glad på sit bror, og sendte han et varmt smil.
I deres fjollerier, lagde Venessa ikke mærke til Renfrews lille bemærkning, men svarede selv Valadir ”Regnen må falde tungt på disse egne…” lo Venessa videre….
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 10:18 pm

Renfrew så op på liliath og smilede:" hvad ? har du aldrig set en druknet tempel vogter før ?"
hans øjne lyste af munterhed da han tilføjede med et skælmsk blik..:" pas nu på at du ikke får lov til at se hvorfor vi mit hjemland klader orakler for kildens vogtere"
Tilbage til toppen Go down
Liliath Bain




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 05/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Greve

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 10:31 pm

Liliath lo en smule og sendte ham et drilsk smil imens hun langsomt førte den ene hånd ned i det kølige vand "Nej det har jeg faktisk ikke, og det er ganske underholdende" svarede hun og løftede let det ene øjnbryn "...og skal jeg så tage det som en trussel eller?" fortsatte hun muntert og sendte han et lidt drilsk udfordrende blik.
Tilbage til toppen Go down
http://www.melantobia.proboards50.com/index.cgi
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 10:37 pm

Renfrew lo højt.."jeg udsteder ikke trusler.. det er under min værdighed. og forøvrigt tæller handling mere end trusler"
Idet han sagde det rejste han sig og lagde et velrettet skub mod lillaths bryst.
Tilbage til toppen Go down
Liliath Bain




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 05/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Greve

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 10:57 pm

Liliath gav et lidt overrasket skrig fra sig og forsøgte at gribe fat i Venessa for ikke at ryge i vandet, men det var for sent og det gav et plask da hun landede i vandet. Hun satte sig op, nu lige så våd som de andre og så lidt beippet ud til at starte med. Hun løftede hovedet og fangede Renfrews blik, men sagde ikke noget. I stedet gav hun sig til at le muntert.
Tilbage til toppen Go down
http://www.melantobia.proboards50.com/index.cgi
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 11:17 pm

Renfrew mødte hendes blik og så ned, han smilede dog stadig.
Vandet dryppede af ham og fik ham til at se lidt tumpet ud
Tilbage til toppen Go down
Valadir Wéntes




Antal indlæg : 35
Tilmeldt : 01/05/08

En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 07, 2008 12:16 am

Det gav et lille set i Valadir, da Liliath faldt i vandet. Han havde siddet og små snakket med Venessa.

Han rejste sig op, med et skævt smil på hans læber, og venede sig rund så han kunne se på hele 'selskabet'.

"Nå jeg tror også det er tid til at Venessa og jeg kommer videre" sagde han og tilføjede "Man tørrer også bedre når man bevæger sig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En varm forårsdag... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En varm forårsdag...   En varm forårsdag... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En varm forårsdag...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
highelf love story :: gaderne :: springvanet-
Gå til: