highelf love story
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

highelf love story

dette er et rpg bord der bygger på rollespils kampanjen gerf
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeLør Maj 24, 2008 11:23 pm

Regnens sidste dråber faldt på mintarias jord i de tidlige aften timer, lugten af det kommende efterår hang i luften sammen med duften fra lejrens døende køkkenbål.
Foran sit hus stod tempelvogteren Renfrew med lukkede øjne og holdt sin stav så den hvilede på hans håndflade i balance.
Han virkede fjern som om han var hensunket i dyb meditation.
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 6:35 pm

Fra indgangsporten kom to kendte skikkelser gående ind. Deres gang var rolig og selvsikker, og allerede fra lang afstand genkendte man søskendeparret: Wéntes.
Deres stemme kunne svagt høres. Den yngste, den unge Venessas stemme var ganske lav, og hendes ord kunne knap høres. Men der var noget ved hendes tone der virkede trist… og overrasket.
Valadir var stoppet op, da de nåede ind i lejren, han blik hvilede blidt på sin søster, mena hun talte. Tålmodigt så han på hende, og svarede lige så roligt på, hvad hun end måtte have sagt.
Det lod ikke til, at de havde sanset andre omkring dem…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 6:41 pm

Renfrew så tydeligvis ikke de to, hans øjne var lukkede og en svag række af ord kunne svagt høres fra ham.
Staven så ud som om den var ved at falde til jorden men kom i balance igen, og et svagt smil kunne ses på Paladinens ansigt, det døde dog hurtigt ud igen og ansigtet sank ned i sin koncentrerede mine.
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 8:28 pm

Der var blevet ganske stille mellem de to søskende. Venessas blik var sænket mod den våde jord og hendes mine var blevet fjern.
Beroligende og på samme tid opmuntrende førte Valadir hans hånd under sin søsters hage, og løftede den blidt med to fingre. Koldt vendte Venessa ansigt bort fra ham. Hendes ansigt var følelsesløst da hun trådte et skridt tilbage.
Det virkede forsat ikke som om, de havde lagt mærke til andre omkring dem
Atter forsøgte Valadir med en venlig tone, at forklare Venessa noget. Trods hendes udtryksløse ansigt, nikkede hun. Han lagde opmuntrende en hånd på hendes skulder inden han vendte rundt og forsvandt ind mellem nogle bygninger…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeSøn Aug 31, 2008 8:34 pm

med et underligt plask faldt renfrews stav ned i det våde mudder. Selv faldt han på knæ og man kunne svagt høre ham bande, selv om han tydeligt kæmpede for at bevare kontrollen.
Han så op og så Venessa, han smilede skævt og så meget flov ud over sine eder.
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 5:33 pm

Venessa vendte sig forskrækket om. Hendes øjne var opmærksomme, som et dyrs, da hun drejede sig. Men hurtig forsvandt dette blik, og blev i stedet afløst af et overrasket og på samme tid vredt og skuffet blik. Hendes mine var kold da hun så på Renfrew. Reserveret lagde hun sine arme over kors…

Der var ganske stille imellem de to, mens regnen dryppede ganske stille ned. Venessa så afventende og koldt på ham…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 5:48 pm

Renfrew så op på hende og hans øjne var rolige men bestemte han tørede regnen af ansigtet og sagde:" hvad er det for en bitter mine du lægger for dagen venessa ?"
Han rejste sig fra mudderet
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 6:45 pm

Mistroisk løftede hun det ene øjenbryn. ”Hvorfor skulle jeg bryde mig om at forklare det?” Kulden og vreden i hendes stemme, var også trådt i karakter i de unge blå øjne.
Beskyttende lå hendes arme omkring hende, mens hun med vrede, kulde, men ikke mindst skuffede øjne så på Renfrew. Hele hendes krop rystede svagt af de mange følelser, der netop i dette øjeblik kæmpede en voldsomt kamp indeni hende.
Endnu lå hendes spørgsmål stadig mistroisk i mellem dem. Som en tung grå luft i den ellers så klare og friske regnvejrsluft…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 6:51 pm

Fordi du ser på mig som om jeg har gjort dig noge...." Renfrew stoppede midt i sin sætning som om han pludselig indså hvor strt et fjols han egentlig var.
Han så mod venessas øjne og det var som om han virkelig overvejde sine næste ord.
"du.. du er vred over at jeg var væk"
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 7:06 pm

Hun så hårdt og stadig koldt på ham. ”Nej Renfrew, jeg er ikke vred over du rejste…” Hendes stemme var følelsesløs, men utrolig rolig. Der var et øjeblik stille. Men så at sige kun en stilhed før stormen. ”Jeg er vred over du ikke sagde noget! Hvordan tror du det er, bare at vågne en morgen, og så er du væk?! Ganske vist kunne du være på jagt, men når der ligefrem går dage uden jeg hverken hører eller ser dig, hvad skal jeg så tro?!” Hendes mistroiske øjne var fulde af tårer ”Ingen besked! Ingen siger noget! Ingen besked Renfrew! Hvordan ville du have det?!”
En lille tåre løb ned af hendes venstre kind, mens hun bare så på ham…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 9:25 pm

Renfrew så ned, hun kunne se han kæmpede med noget inden han sagde:" ingen besked ? det forstår jeg ikke men... Jeg blev beordret afsted af Idris, fik ingen tid, ingen varsell bare en ordre om at rejse til Genopdragelse ellers ville hun sende maskerne efter mig, jeg måtte adlyde ellers havde hun fået mig dræbt!"
Hans stemme knækkede over og han måtte bide sig i læben for at bevare kontrollen:" Da jeg fik ordren var du og din bror ikke til at finde, lagde en besked hos Lilliath med en bøn om at hun ville give dig den et brev der forklarede hvad jeg skulle"
Han holdt inde og stirrede ned i jorden tavst
Tilbage til toppen Go down
Venessa Wéntes




Antal indlæg : 223
Tilmeldt : 06/03/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 9:56 pm

Venessa rystede svagt på hoved. Der var ingen medfølelse at finde hos hende. Hendes arme lå stadig beskyttede og lukkede omkring hende. Stadig så hun bare koldt på Renfrew.
Hendes tanker og følelser kæmpede en hård kamp i hende: Hun vidste med sig selv, at hun ikke kunne bruge det han lige havde sagt til noget. Det var blot en bortforklaring. En dårlig undskyld af mange hun havde hørt gennem tiden. Måske havde Valadir ret? Måske brugte denne Paladin hende blot i hans eget spil? Ikke kunne sige nej til en lærling? Og så var hun endda sort! Hvorfor havde han ikke bare ventet nogle timer på hende? Betød hun ikke længere noget for ham?! ...

Venessas stolthed var blevet vækket. Der faldt ikke flere tårer på hendes kind, til trods for hendes øjne var fulde af dem. Hun havde ikke sagt et ord til Renfrew, ikke givet det mindste tegn på medlidenhed.
Han følte med et gys at hun blot stod der i den silende regn og så på ham som var han en fremmed, en hun ikke længere genkendte – eller ville genkende. Men lagt borte i hendes iskolde øjne, fandtes stadig en lille flamme, trods den var udmattet, kæmpede den for at overleve…
Tilbage til toppen Go down
Renfrew




Antal indlæg : 233
Tilmeldt : 20/02/08

Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitimeTirs Sep 02, 2008 10:17 pm

Der var så meget jeg ville sige inden jeg tog afsted, der var så meget jeg ville gøre inden jeg tog afsted, men.. der er ikke noget jeg kan sige for at undskylde det, jeg er træt af at undskylde for det at jeg tog afsted uden at sige farvel til den som betyder mest for mig er noget jeg ikke kan tilgive mig selv, så hvordan kan jeg forvente tilgivelse fra dig."
Han så op og hans øjne var våde af tåre og hans stemme rystede af indestemt fustration.

"Idris og Lillath tog en beslutning fordi de mente jeg var til fare for os alle og uden Gibra og Dornagath var deres ord min lov. Jeg ville ønske jeg kunne have sagt farvel til dig inden jeg tog afsted for.. du ved hvad jeg føler, du ved at jeg holder af dig mere end jeg nogen sinde har holdt af nogen før"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000   Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Foran (og i) Renfrews hjem. 3/9 1208 ea klokken 2000
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I Renfrews hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
highelf love story :: huskvateret :: husende-
Gå til: